Me Myself and I

Alla inlägg den 10 april 2012

Av pinkpanther - 10 april 2012 13:50

skall jag beskriva just nu.


just nu:

  • Orka jag inte städa mer.
  • orka jag inte vara snäll.
  • orkar jag inte vara glad och trevlig..
  • jag ber om hjälp..
    jag verkligen BAD.
    Fick jag för det.
      Inte ett jävla skit. Just nu har jag ingen alls. Ingen jag kan prata med, ingen som kan hjälpa mihg.

      Jag klarar inte av allt på en och samma gång.

      Ber man om hjälp kan man väl få de ?!

    Näää.. nu e de slut på denna skiten.
    OTROGEN kanske man skiulle vara för att få lite jävla uppmärksamhet?!
    suck


Av pinkpanther - 10 april 2012 10:42

Kläder.


sånt svårt skit.


Varför vågar jag inte mer?


Äh, nu sk jag sluta fega och undra vad som passar att ha på sig eller inte. NU ska jag ha tajts och klänning.

Fuck this.




eller kanske imorgon,


palla.

måste tvätta


Blää.. får la ha tjock-känsla idag och kämpa emot den :P

Ovido - Quiz & Flashcards