Me Myself and I

Alla inlägg under augusti 2011

Av pinkpanther - 31 augusti 2011 20:00

fy fan.

mitt humör sjönk som en jävla stenjävel.

förbannade idioter.


satan i gatan?


MF



yeye.

haft stressig dag på jobbet.

kände mig död.

drack en celsius.

PIFF.

glad jag jobbade med en kompis.

hon e snäll.



aså jag måste träna snart. kör ett eget pass hemma imorgon.

borde hinna det.


fuck off resten.

s¨jävla trött på alla jävla pro-ana bloggar.


fatta att ni e trista!

Av pinkpanther - 31 augusti 2011 06:23

aw, ni vet när man har dagdrömmar och man känner sig larvigt löjlig?

Sånna saker man inte får tänka.

asså glada, söta och sånt.


haha, jag har haft dagdrömmar om samma sak i snart tre år.

Igår fick jag liten del av den dagdrömmen besvarad! Haha.

personen i fråga avslöjade lite.

haha kul ju.


asså, detta är inte snuskiga, elaka eller dumma dagdrömmar.

bara en tjej som inte vatt Poppis och vill ha lite uppmärksamhet med killen som aldrig skiulle sett henne.


you think about it.


hänt er?



Hmm, lövbiff var sjuuuukt gott! :) Jag e tagen av det.

lär bli det allt mer ofta hos oss.

Fast idag ska jag göra en paj.

Tror jag :P

borde köpa dinkelmjöl.

fast det är ju sviiindyrt.


haha, försöker att inte se min putande mage i spegeln.

Mensen visar sina sidor.

tuttarna e stora.

håll ut, det går bort.

Inte tillbaka.. framåt!


ska köpa en träningsdagbok. vill ha med matdagbok i med.

får leta på nätet om det finns?

någn som vet.

Jag vet i.af träningsdagbok.

det finns på gymmet.

usch. inte vatt där på en vecka!!!!

Dem lär tro att jag tröttnat.

Jaja, får boka desto fler pass sen ;)

Hell yeah!


Av pinkpanther - 30 augusti 2011 06:05

Jaa, jag vill lova att det KÄNNS att jag är sliten.


;)

Men några dagar kvar till ledighet.

Tror det är alla oliika tider och dag, kväll och sånt som gör att jag orkar!


Ännu en dag vknar jag av sprängande huvudvärk.

Panodil yes.


jag tänkte hunnit till gymmet idag, men min pjkvän ville nog ut och gå en långtrunda.


aaww, ett "MJAO MJAO" och sen hoppade lillfisen upp i knät.

sicket morgonmys ;)

Min underbara kisse.

Idag e de 7-16 på schemat.

Imorgon är de först 7-12 ch sen 16-21.

:P

sen är de en kväll. så då pustar vi ut ch tar oss till gymmet på ett pass? ;)


käkat min frulle nu.

Gött. estat ett nytt bröd.

Försök att hitta bröd med så lite socke´r..

fan inte lätt asså..


Hmm.. totalt galet igår ;)

middag, super gott.

fullkornsris, kall sås gjrd på kvarg+tacosås, stekt kyckling och sallad.

MHMMMM!

sen högg jag godispåsen.

sen en celsius.

hell yeah.


får ta med mig en sån idag.

funderar om jag ska beställa en jacka på nätet.

:) kanske vore nått.


Av pinkpanther - 29 augusti 2011 05:50

Usch, två-tre dagar till.

Sen ska jag byta måndadslapp.

då ska jag släppa pressen på mig själv.


Känner hur jag hänger på kanten.

Har ätit massr godis.

inte tränat.


jpp, känslan börja komma.

Tryck tillbaka den!

;)


Nu ska jag komma ihåg att jag har kvinnorproblem och att man blir svullen av sånt.

Japp, japp japp..


men då försöker vi köra ännu en sockeravvänjning.

:)

frukost, äggamackor.

mellis fm: kesella+ett päron.

lunch: kyckling+fullkornsris+sallad+kall sås.

mellis: celsius.

kvällsmål: kesella.


Ska vi se.

nu kommer ja säkert plussa på lite på kvällen, men min fantasi sviker mig just nu. :)

älskar min kesella!

;) på jobbet tjatar de andra om min mat. Men det är ok ;) För jag är stark nu.

och jag trr jag är en uppmärksamhetsslyna ;)

Därför allt ska vara extremt.

Tänk om jag kunde vara "nu ska jag äta samma middag som jag ätit hos pappa i 10 år?".

Eller nått.

skönt de vore. :P

Nääe, nu ska jag krångla till allt ;)

hahahah låter som mig.

Av pinkpanther - 28 augusti 2011 06:09

har sjukt jobbiga dagar nu för tiden.


Nu är jag svullen med bröst och mage som inte är av denna värld känns de som.

Usch..

gamla bilder i huvudet kommer upp.


Men efter en dålig lördag, ska jag gå vidare med en superbra söndag!

;)

Idag ska jag inte äta kakor eller godis.

men man blir ju sjukt sugen på de när man har kvinnovecka.

Hahaha.


men kycklingsallad är i packad. fixa en dressing strax.

:) borde haft pasta i men, eftersom jag är lat så får de bli en brödskiva till.


fy fan, nu skulle äs-enheten se mig ;)


just d.. ringa dit ch boka tid med.

Av pinkpanther - 27 augusti 2011 05:58

Köpte nytt smink.

ett träningslinne.

träningsbyxor

en klänning.

hårprodukter.

navelsmycke:P det är dags att byta nu ;) haha

jaa sen omega3 tabletter till älsk.


Jag trodde jag skulle hitta mer. :P

Lite besviken på Hm som visar så mkt kul i sina kataloger, och i butik hittar man inget.

Trist :P

Jag slösade inte så farligt.

:) Det är rimligt.


Hmm.. nu börja veckan ;) Kommer knappt hinna andas men, ni vet nästa lön kommer sitta som en smäck!


;) och avendsjuka finns det överallt.

Haha.

Av pinkpanther - 26 augusti 2011 10:16

någon bild till :D

     


Av pinkpanther - 26 augusti 2011 09:41

av denna dagen!


Hittade en pälskrage på HM på nätet.

Hoppas den finns på HMdit ja ska.



yeye.


bilder.


     

Ovido - Quiz & Flashcards