Me Myself and I

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av pinkpanther - 15 augusti 2011 06:01

Jaa, gick upp klädde på mig.

öppnade kylen och tog ut halva kvargen sen igår och blandade ihop lite blåbär.

Det är ju så gott!


;) Framsteget är att jag ALDRIG annars äter något vid denna tiden.

men ska jag orka jobba hela dagen idag med så får jag nog ha lite energi.


7-15:30 idag, sen träna 17. :)
Imorgon blir det jobba 7-14:30.

Sen afro 17:30.

:) efter det är jag ledig på onsdag. Ska till frisören dock.
Sen träffa kompisar och spinna 55 min.

Skoj ..

Fast ska INTE äta blåbärspaj innan denna gången. ;) Hahahaha


Sen jobbar jag 16-21 torsdag och fredag 15-21.. så, då hinner jag testa magträningsprogrammet jag hittade på en fitnessblogg.
Powerwalk och god mat ;)


Folket på jobbet vet inget om mina tidigare äs.

Dem tycker jag 'är överdriven för att jag vet vad jag ska äta.

:P men jag är ändå inte jätte dyuktig på de.

Mest att jag inte gått upp ett enda kg och ätit som fan ;).

Haha, men muskler väger mer 'än fett så jag svimmmar inte av en liten ökning.


Nähe. dags att läsa mer bloggar innan ja kilar till jobbet.

Ovido - Quiz & Flashcards