Me Myself and I

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av pinkpanther - 14 augusti 2011 18:28

Här är mitt kvällsmål:


 

Japp, knäckebröd 100% fullkorn och råg.
Kokt ägg.

Kvarg+blåbär+litelite fun light.


Jaa, underbart kvällsmål.


:) Nu är jag mätt.

Har packat ner fullkornspasta + kyckling i jordnötssås till jobbet imorgon.

:)

Perfekt.



Av pinkpanther - 14 augusti 2011 16:51

Alla problem går att lösa.

Ju mer man grubblar, desto sämre mår man.


Jag inser nu att jag kan inte svälta och "bli skinny snart" Näe, för sen måste jag öka i vikt för att överleva.
Jag skulle förlora alla muskler jag skaffat mig.

Jag skulle tappa humöret ännu mer och jag skulle ligga med ångest på natten.


Näe, hörrni.

Svält är inte den rätta vägen.

Ni måste väl inse att det långsiktiga inte fungerar så?


Man kan inte enbart leva just nu.

Inte om man vill överleva.


Jag kan knappt ens läsa en "svält" blogg utan att bli uppretad.

Oftast peppar folk varandra.

"åt, duktig du är som ätit så lite"

(jag va sån.. men inte längre) .

RYCK UPP ER FÖFAN!


Ingen annan kan rädda er.

Jag vill aldrig mer trilla ner i träsket.

Jag tror till och med jag ska söka hjälp nu i sluttampen!

Så jag absolut inte trillar tillbaka.


ska ringa min styvmamma och se om hon kan hjälpa mig

Boka tid.

Faaast, jag kommer jobba sakta med vikten.

mest prata, och se om jag kan bli friskförklarad i mina papper.


Jaja, nu ska jag ut coh hänga tvätt.

Jobb, ännu mer jobb i veckan :)

YES SIR!


Just nu kan jag bara stötta folk som VILL bli friska. Ni andra..sorry, jag kan inte riskera att halka tillbaka.
Kom tillbaka när ni vill.

Av pinkpanther - 14 augusti 2011 16:51

Alla problem går att lösa.

Ju mer man grubblar, desto sämre mår man.


Jag inser nu att jag kan inte svälta och "bli skinny snart" Näe, för sen måste jag öka i vikt för att överleva.
Jag skulle förlora alla muskler jag skaffat mig.

Jag skulle tappa humöret ännu mer och jag skulle ligga med ångest på natten.


Näe, hörrni.

Svält är inte den rätta vägen.

Ni måste väl inse att det långsiktiga inte fungerar så?


Man kan inte enbart leva just nu.

Inte om man vill överleva.


Jag kan knappt ens läsa en "svält" blogg utan att bli uppretad.

Oftast peppar folk varandra.

"åt, duktig du är som ätit så lite"

(jag va sån.. men inte längre) .

RYCK UPP ER FÖFAN!


Ingen annan kan rädda er.

Jag vill aldrig mer trilla ner i träsket.

Jag tror till och med jag ska söka hjälp nu i sluttampen!

Så jag absolut inte trillar tillbaka.


ska ringa min styvmamma och se om hon kan hjälpa mig

Boka tid.

Faaast, jag kommer jobba sakta med vikten.

mest prata, och se om jag kan bli friskförklarad i mina papper.


Jaja, nu ska jag ut coh hänga tvätt.

Jobb, ännu mer jobb i veckan :)

YES SIR!


Just nu kan jag bara stötta folk som VILL bli friska. Ni andra..sorry, jag kan inte riskera att halka tillbaka.
Kom tillbaka när ni vill.

Av pinkpanther - 14 augusti 2011 05:29

Go morron ;)


Halv sex är klockan och jag har duschat.

Går alltid upp tidigare när ja ska börja 7.

hatar att stressa .


Ja, igår hade jag lite panik eftersom jag inte hade någon middag.

men tog kesella+blåbär+hallon.

ah så gott!

:)

några digistive till.


sen när jag kom hem på kvälllen, hade baby köpt kina-mat!

Aw så gott.

och ahlgrensbilar som vi delade på.

:) Perfekt lördags mys!


nu är det full rulle.


ska jag ta ännu mer jobb och få en ännu fetare lön?

Hmmm..

jag funderar på de ;)

Tänk om man skulle få ut runt 19!

vore himlen ju.

jag funderar på hur mkt min kropp orkar, fast än så länge har den inte strejkat!

;)


Köpa hem ägg och kesella idag.

Får skicka älskling.

:P


och så vill jag beklaga för min systers sambo som förlorade sin pappa igår.

:'(

Rip.

Orättvist när sjukdomar tar så snälla personer.

Har inte vågat höra av mig till honom och beklaga ännu.

Kändes lite jobbigt!

Han och jag är som syskon i vår kontakt. Han är as bra!

Just nu går mina tankar till dem.

  


Ovido - Quiz & Flashcards