Me Myself and I

Alla inlägg under januari 2012

Av pinkpanther - 30 januari 2012 11:51

Ska städa av här hemma lite.


Sen ut i solen en runda.

Upp till jobbety och kolla vart mina papper har tagit vägen.

Hmmm.

Gått för lång tid och snart åker jag in direkt till kontoret i stan själv.


allt ska bara fucka upp sig.

idioter allihopa.


Jaja

Av pinkpanther - 30 januari 2012 11:51

Ska städa av här hemma lite.


Sen ut i solen en runda.

Upp till jobbety och kolla vart mina papper har tagit vägen.

Hmmm.

Gått för lång tid och snart åker jag in direkt till kontoret i stan själv.


allt ska bara fucka upp sig.

idioter allihopa.


Jaja

Av pinkpanther - 28 januari 2012 09:58

Innehåller koffein...


very nice.

Usch va jag blivit slapp!

Jag skulle tränat ben igår, men vet ni vad.

Jag gjorde de icke, och sen skulle jag gymmat idag men de blir typ nget.


Fuck. ??


äh, jag ska träna på tisdag. Kör powerwalk måndag.

Jag ska festa idag.

Dricka skumpa och vara glad.

Äta smörgåstårta och vara lycklig.

Haha Kanske inte min favorit, men min kompis fyller år och jag sdka inte fjonta med vad jag äter eller inte så!

Fuck va jag ska njuta av smörgåstårta ikväll! ;) Det är ju aktiskt riktigt gott.


Packat ner lite klädval. Tror dock jag ska köra enkelt.

Jag har ju redan allt fixat. ;)

Karl som värmer upp min säng på natten och gnäller öer småsaker. Haha.

Hmmm.

japp allt e som sagt klart. Livet är färdigt.


shiiiit.


Av pinkpanther - 27 januari 2012 10:26

Idag skulle jag ha tr'änat ben, men ska följa med syrran till deras gym imorgon istället!

:) så kör jag ett stenhårt benpass och balans och mkt plankan.




Japp, ska snart göra mig klar. Åka till pappsen en sväng och hälsa på de:)


:) imorgon är de fest.


ska man ha jeans eller klänning?

Av pinkpanther - 26 januari 2012 13:24

Hur i helvete.


varför ska JAG behöva hålla i allt.

Nu bryr jag mig inte..


resa?

fine.. kommer dock aldrig bli tid att ¨få den jävlen bokad så?

skit samma.



FUCK YOU.. JÄVLA SEGA HELVETE.. JG TAPPAR TAIG FAN ALL KÄRLEK.

Av pinkpanther - 25 januari 2012 15:22

Känns som det varit en tuff period nu.


Det mesta krånglar faktiskt.


Det är ett jävla samhälle vi lever i. Man ska betala a-kassa, facket.. skatt.

Ah, och vad får man?

Joo krångel, krångel..


Jaaa ska försöka kämpa ig förbi detta.


AH nu mf..


käkade dipp och sånt igår.

NU tänker alla nog "haha onyttiga jävel"


så kan jag säga det var dipp gjort på kesella.. och morötter och gurka till ;)

den ni

Av pinkpanther - 23 januari 2012 13:48

Hahaha.


ego-dag?


Haha, lekte lite med datorn innan.


resultat?


             


Och JA! Min röv har faktiskt växt.

Mohahahaha.

Fast jeansen passade ändå, satt faktiskt BÄTTRE.

TIGHT IS FUCKING NICE!


;) jAG BARA PROVOCERAR lite.

hehe.

 ska iväg nu.

byebye snyggingar

Av pinkpanther - 19 januari 2012 09:16

Det regnar ute.

Har fått hem mitt nya promenadband.

:P


Dock inte upplockad.

Kanske klarar jag det själv.


idag ska jag göra en lista på vcad som skall göras innan dagen är slut!


Tur jag gick upp tidigt ;)


:D .jag tror i.af att mitt nya band kommer blir perfekt!

skall lägga upp bild sen :)

Ovido - Quiz & Flashcards