Me Myself and I

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av pinkpanther - 4 januari 2012 12:44

Fick snabbt en tid med lilla katten hos veterinären.


Lilla vännen tyckte de var läskigt att åka bil, men hon vart snäll hela tiden och jag kunde till och med gå och handla lite kattschampoo och tandkräm och grejer.


Det var ingen fara med lilltjejen, men hon har tappat tänder på grund av sin päls.

Den har fastnat och jaa skärt sönder.

Så nu är det full kontroll på tänderna .

Jag erkänner att det e delvis mitt fel.


Men hon mår bra och är nu nyduschad och ren.

Ätit lite och ligger framför kaminen och gottar sig!


Jag äter lunch och ska strax dra med  skolböckerna och kasta mig i soffan.

Plugga och sånt idag.

städa av sen med.

Men först plugga.


kanske gå en promenad på mitt band sen idag. :) se vad tiden hinner med.


Ovido - Quiz & Flashcards