Me Myself and I

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av pinkpanther - 2 januari 2012 15:08

Jag kom inte med nyårslöften.


alla jag känner runt omkring mig nästan skall gå ner i vikt.

Det är nu min äs-sida blir ordentligt testad.


Det kommer vara hets med folk på gym, träningskläderna och grönsakerna.


Suck.

Nytt år och nya vanor?


WTF?

Asså jag tror folk har det som undanflykter.

Skall man träna, jamen varför just den 1 januari?

och jag tror många som lovade sig ha mer hälsosamt liv och blablabla tryckte i sig bakismat i söndags.?


Jag åh andra sidan bestämde mig att jag ska inte vara rädd för att bygga på kroppen och öka i vikt.

Blir en lättare deff-period inför sommarn.

Dessutom åt vi bra i söndags.

Vi käkade god frukost med omelett och en macka.

Sen banan.

efter de drog vi till stan, hittade en bra resaurang och beställde in grillad kycklingfilé.

Potatis till de.

Så gott.

Efter de Bio, till de 1 redbull sugerfree och några jungelvrål.

Hem efter de och drack proteinsmootie.


2200kcal.. NU ska jag upp i det.

VARJE DAG!


Idag har jag varit på gymmet, tagit kontakt med äs-enheten.

blir kallad.

ätit middag bestående av fullkornsris med nötfärs i tomater och tacokrydda och vatten.

skall upp och köpa kyckling sen, blir kyckling med tomater och broccoli ikväll.

MMM!



skall göra upp ett rejält matschema.

tider och mängd.


     

Ovido - Quiz & Flashcards