Me Myself and I

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av pinkpanther - 6 januari 2012 15:25

Jag har räknat lite nu.


Inte säker på att det är Bra. Men jag tror detta är OK!


Ligger fortfarande under mitt intag och nu är det dags att dra på rejält.

;)


skall skriva ner.


En dag kan se ut såhär. (vänligen chocka er..)


Frukost.

Omelett på 2 ägg+2 äggvitor. ½ dl mjölk (typ)

1 macka.

  = 420 kcal.


Lunch:

kyckling 300g

Ris/Pasta 60-70 g.

Broccoli 100g  = 590kcal.


Mellis:

Protein 1 skopa.

yogurt 2 dl

mango/hallon 100g.

mjölk ½ dl. = 280kcal.


Middag:

Lax 120g.

Ris 100g.

Cream fraich 1dl. = 720 kcal.


Kvällsmål:

Kesella 250g

hallon 100g = 210 kcal.



Ja i runda slängor så landar det runt 2200kcal.

Vilket jag ska ha i mig. :)


Så nu kommer jag bli pigg och gla!!


Hur ni nu tänker "omg mkt mat.." men seriöst.

Jag orka inte vara rädd mer.


min älskade pojkvän ska dessutom beställa hem nytt proteinpulver med blåbärssmak till mig. :D

Och nu ha han just köpt en ny tröja till mig. Gulligt ;)

Imorgon blire kalas.

:) gott.



Nähe, nu ska jag strax rensa kläder.

Bli lite mer plats och renare.

dammsuga och kamma katten



Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards