Me Myself and I

Alla inlägg under december 2011

Av pinkpanther - 28 december 2011 09:41

Pass = inte idag heller.

Fuck.


skall strax till bussen.

In till stan en sväng i.af


Tränade måndag och torsdag.

Se om de e öppet på söndag.


Yeee.

sriva in mig på äs idag?

Bli friskförklarad.

få bort skiten.


Nu vill jag aldrig mer bli sjuk.


Hellre lyckligt medveten än isolerad och ledsen.


HEYT-


   

Av pinkpanther - 22 december 2011 12:42

Jag får ångest om jag inte får i mig den mängd jag skall ha.

Livrädd för att sabba resultaten. 


Mat är viktigt.

Jag är inte rädd att få muskler, snarare tvärtom.

Jag skulle vilja ha mer!

Alla mina vänner säger att det e fult. Men jag tycker det är riktigt spännande.


Jag äter inte korv och fläskfärs längre.

Istället lax, nötfärs och kyckling.


Broccoli och morötter.


nähe, nu ska jag göra mig klar för jobbet.

GOD JUL

På er ;)

ät massor med köttbullar och ägg.

:D Det ska jag göra!


Av pinkpanther - 20 december 2011 19:58

Just ätit lax med kokta morätter och broccoli.



Jag hade sån konstig känsla i kroppen.

men maten hjälpte.


imorgon är det träning igen.

3 dagar i veckan ska jag nog köra ett tag.


så fredag-kväll med.

:) hoppas de kan dra ner svullnad en del.

uuusch!

;P


nu kommer strax syrran.


snart ta lite bilder på kroppen ..

Av pinkpanther - 19 december 2011 08:20

Trääna idag!


vilat lördag och söndag. Tog bara en kort promenad igår.

Så idag blir de gott med lite träning igen.


Jag funderar på de där med maten mycket.


jag kan äta chips på kvällen utan att känna de dagen efter längre.

Jag har inte lika svullen mage.

jag mår bra.


Folk tror inte jag äter. De kollar alltid på mig och anklagar mig för att jag äter fel eller inget.

Jag äter alltid 2 frukostar nät jg jobbar.

lunch och middag och proteinsmoothies.


smoothie för att jag vill ha med kcal än vanlig proteinshake.

Jag skiter i om jag väger 53 kg eller 51.

för jag kan skifta på en dag.


:)


hoppas nu folk börja fatta att det GÅR att leva hälossamt.


man kan äta kyckling, ris och broccoli till middag och slippa dåligt samvete.

Pallra sig till gymmet några dagar i veckan och inte köra 2 timmar utan 1.

jag värmer upp 10 minuter, sen kör jag 40-50 min styrketräning.

åker hem. gör en smoothie och sen efter de lagar jag middag.


 shiit, jag måpste vara as fet.

Av pinkpanther - 16 december 2011 14:31

Jag har tränat 4 dagar i veckan.


känns riktigt bra!

dock mådde jag riktigt illa igår. kramper och brännande känsla.

vilade på¨min rast och sen mådede jag bättre.


JObba ikväll.

sen hem och gosa.


läst en bok med. Angel.. jordan som skrivit.. riktigt bra! läste den på 2 dagar.

underbart. ;)


 


Av pinkpanther - 12 december 2011 19:26

gilla faktiskt att följa personerna.


det är alltid lite spännande med deras vägninar.


:)


usch.. trött jag är! kanske skulle man tända en brasa.. näe.



gott med kyckling pasta och broccoli

Av pinkpanther - 9 december 2011 11:22

Jag har allt hängande över mig.


plugget, körkortet, städet, jobbet, penga, träningen..

shiit, jag får panik och stänger av helt.


jag får inget gjort.

Jag blir trött och arg.


Istället för att ta tag i problemen, så försöker jag förtränga de.

Kanske de försvinner då?


Hey, sanningen är att de faktiskt stannar ändå!

FUCK!

Ja, kanske skulle jag ta tag i något.


Om jag börjar med en sak.

T.ex träningen som jag fått gjort två daar denna veckan. Styrketräning då.

Vilket har blivit så mycket mer roligt nu.

Städet, om jag kör ett snabbt röj här så borde de ta ungefär 45 min.

Körkortet, måste fixa pass. Väntar till pappsen kommer hem ifrån thailand.

Plugget, städat jag idag så kan jag plugga på rasten imorgon.


Se så lätt de vore att fixa, dock fryser jag fast och hamnar i soffan framför true blood.

Kanske kanske kan de bli verklighert?


alla där är vältä'nade och smala.

lyckliga?

möjligt.


fast jag är rätt lycklig över mitt liv med.

Tror mina lasdagar har kommit upp en bra bit nu tack vare vikariat.

borde ha över 100 dagar minst.

behöver ju tjäna pengar till håret.

Hahahaha, de kostar!

    


Av pinkpanther - 9 december 2011 09:22

Fredagsmys?

Nja, inte direkt. :)

Skall jobba  hela helgen.


Duschat och ätit frukost.

idag vart de kesellasoothie med lite proteinpulver och bär. Och en macka med kalkon på.


Skall träffa systser idag. Käka lunch ..

Yeee skulle städat men de kan vänta.



koffein... I neeed!!

Ovido - Quiz & Flashcards