Me Myself and I

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av pinkpanther - 1 augusti 2011 06:16

Jaa..


Men nu hoppas vi på friska tag!
Imellanåt kommer lite tankar och cepe grejer som faller in.

Men i det stora hela,

Jag VILL:

  • ha snygg hållning
  • vara pigg
  • ha ett gladare humör
  • se snygg ut!

    Jag vill inte:
  • vara frusen
  • ha dålig hållning och vara späd
  • vara arg och irriterad

Jaaa. det hela tyder på att man måste vara öppen för maten.
och vet ni vad! det är faktiskt riktigt roligt att vara nyttigare.

Slippa hetssuget efter salt och socker.

Nu kan jag äta frukost, lunch mellis och kvällsmat.

Och efter träning tar jag frukt direkt.

Annars blir jag matt, och visst. förut gillade jag den känslan men nu vill jag vara pigg, stark och glad som person!


Så hörrni, matschema idag:
Frulle: rågkuse med kokt ägg.

Lunch: köttfärslimpa med paprika, lök och majs i. + sallad (hade tagit pasta om jag skulle tränat ikväll).

Mellis: en banan.
Innan frissan eller under tiden blir de nog en och annan sugerfree redbull :P
Kvällsmat vet jag inte än. lite gröt kanske.

Eller yoggi med bär i.

Kanske inte ser mkt för världen ut. Men det gör mig mätt, glad och spännande.



Peppa nu varandra tjejer ;)

Vi är värda att må bra och äta GOD mat!

ska testa ett cheesecake recept jag hittade. lägger upp de om de e gott. ;)


Oh, just d. ska beställa en tid till vårdcentralen för nya blodprover.
Måste se hur de ser ut nu.


 


Ovido - Quiz & Flashcards