Me Myself and I

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av pinkpanther - 5 augusti 2011 05:53

Jaa, nu är det inte ens jobbigt att vara utan godis på vardagarna.

Ocvh ikväll ska vi på kalas så tror jag hoppar godis.


Ska ju dessuto på bröllop imorgon!

Vill inte vara uppblåst då ju :)


Haha, en kommer hinna gå 8 km innan frulle imorgon med.

Fitness it is ;) .


Jag satt och kollade runt lite igår. Något jag verkligen skulle kunna tänka mig att läsa vidare till är typ hälsocoach.

Jag vill hjälpa barn med problem ed vikten.

Inspirera de att äta gott, nyttigt och vara aktiva.


Täänk bara att få varamed på sommarläger eller nått?.

as kul ju!


värt att fundera på.

fanns utbildningar som bara krävde 3 årig gymnasieutbildning och bra svenska.

Jaao.

jag ska boka tid till provtagnin nästa vecka. Men jag mår så jävla bra så¨det borde vara ok!
:)

Idag är det jobb, träning och kalas.

spinning30+core30.

skönt. ;) Lite rygg oc magträning.

gillar min rygg lite mer nu.

 

Asså jag gillar provrum. :P

Innan hatade jag de. men nu gillas det!

Ovido - Quiz & Flashcards