Me Myself and I

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av pinkpanther - 23 augusti 2011 06:24

Nu tjatar jag efter någon kommentar om skillnaden!


  DÅ VS NU


Av pinkpanther - 23 augusti 2011 06:02

Skickade iväg en beställning igår till MMsports.


det blev

20 celsius

8 paket mirakelnudlar.

1 snyggt linne.

och sen köpte pojkvännen lite med.


:) späännande!

nästa månad ska jag köpa ett rosa linne och atchande byxor till.

såg att det var riktigt snyggt.


Men man måste jämna ut priset lite. ;)



och asså VARFÖR tackade jag ja till att jobba idag?! :(

FAN...

jag är ju ¨så jävla trött att jag kan börja lipa när som hellst.

Men men,

tränade igår.


eller jaa.. först 4 km morgonrunda.

sen käka frulle.

sen till stan och gå 1 timme med en kompis.

käkade middag hos henne.

drack en celsius och gick 2-3 km till gymmet.l

Köre spinning+core.

sååååå jävla nice!

Oh så svett jag var.

Hela kroppen var blöt! :D


sen banan efter ;) viktigt.

och lite middag när jag kom hem.

lyckades hålla mig till en portin fast jag tänkte ta en gång till.

sen har jag sovit hyffsat gott.


men,, shit..

185 timmar.. detta är för mkt.

normalt ligger ju runt 165..


Blir en go lön?

Jooo, absolut.



och snygga träningkläder, en ny vinterjacka och lite spara till promenadband!

En ny väska och smink..( det är helt slut)


Hoppas paketet kommer till imorgon redan! ;)

Wiiie.


ska till en kompis idag och gå en runda igen.

sen lovade jag att bjussa på en celsius med apelsinsmak.

och d¨ska jag njuta av min med cola! ;)


yes..


nu tjatar jag mest.


   

Ovido - Quiz & Flashcards