Me Myself and I

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av pinkpanther - 4 augusti 2011 11:05

Fatta att ÄVEN om jag ätit frulle. Kollat mig i spegeln en timme.

druckit celsius och bestämt fika med syrran.

Så känner jag mig inte fet.

Viisst, jag kunde vatt mer musklad.

Men jag kollade på min mage när jag drog på mina jeans.

och jag gillade vad jag såg!

Fan va het jag var i den stunden.

Fattar inte att inte fler vill ha sex med mi. ;)



Hahahaha.

nej men seriöst.

Nu har jag min nya rosa kofta från gina.

i storlek xs och jag trivs .

den sitter perfekt.

:) Bara för man blir vältränad och snygg betyder inte att man blir fet

.. men magmuskler är sjukt snyggt.

Men många tror man kan punkt träna.

Hahahah.

stupid idiots.

Man måste bränna hela kroppen.

Yes.

sommar 2012. det ska bli min sommar. ;) dennasommarn är det fokus på träning och nästa kanske jag kan sola lite mer. :P

 

Av pinkpanther - 4 augusti 2011 09:51

Jag är inte arg på de viset.

Men jag blir arg när ja hittar "pro-ana" bloggar.

OM hur man kan sv'lta sig.

tips till andra.


idioter. Jag har varit i svält många ggr.

Jag har skrivit mkt skit om de.

Men jag har aldrig tipsat någon annan om att göra samma.


Det är en ensam sjukdom.

Dra inte ner fler människor i det mörka hålet.


Jaa, gladare över spinning 55 min igår.

HELT slut efter.

Skulle åkt till gymmet idag, men tror jag tar en vilodag.

Ska ju dit imorgon.

:) Lär inte göra så stor skillnad om jag tränar idag eller inte. Dessutom behöver min kropp lite återhämtning.

Gick i.af 8 km innan frulle.

gott med kokt ägg på mackan! ;)



Jaa, ska sortera kläder idag och röja tvättstugan, hem till syrran på fika. Sen hem och sova gott.

Imorgon blir det jobb igen.

:) sen spinning+core.

och efter det kalas.

sen lördag.. långpromenad och sen fixa mig till bröllopet!

Hejja. Blir nog bra detta.




Ovido - Quiz & Flashcards