Me Myself and I

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av pinkpanther - 18 augusti 2011 13:31

Här är en lista över vad som alltid finns i mina olika utrymmen.


I mitt kylskåp:

Ägg, kesella, celsium, sugerfree redbull, gurka, sallad, paprika, något slags steksmör och mjölk.

I mitt skafferi:

Mjöl, socker, kryddor av alla slag, bröd eller knäckebröd.


I min sminkväska:

Fondaition, olika puder, olika kajaler, mascara och läppglans. ögonfransböjare.


I min handväska:

En celsius eller redbull. Vaselin (torra läppar) penna.. kalender. plånbok.
Jag har aldrig smink med mig i väskan. Känns helt onödigt för mig.

Knappt en tampong ens.

Dags för en ny handväska och lite nytt innerhåll.


:) så tråkigt inlägg.

;) Men jag har storstädat och är helt svett och sitter nu och dricker en celsius och kycklingen är i ugnen och disken ska jag strax plocka och sen ut och vika tvätt och hänga och starta en ny.

FULL RULLE!

Men nu är allt avtorkat, dammsugat och klart!

Imorgon kan jag ta sånt där som är roligare när man redan har rent. ;)

ska dessutom förbereda för lördag!

aaaah ska bli skoj! ;)


får väl bjuda på en drink när dem kommer? :) jaa, fixa glasen lite fint och göra fint på altanen.

Ska bli roligt! ;) oh va jag längtar nu.. Ha min svarta lilla klänning på mig. Och jag slapp jobba söndag morgon.

ska bara jobba kvällen. Underbart.

en söndagförmiddag i soffan! ;)

Av pinkpanther - 18 augusti 2011 11:20

Igår var en dålig dag.


Idag ska bli en bra dag!


Började med lite core-övningar. sen 8 km promenad.

Nu äter jag med gott samvete en god frukost ;).


Sen ska jag städa av här hemma.

Jobbarkompisarna kommer hit på lördag ju :) .

Hålla fint tills dess ;)


Japp. Känner mig tio ggr bättre idag än igår..

Och funderade mkt på "normalportion" ..

hur mkt är de?

Jaa, okej.. jag syndade igår med chips. Men de va gott ;)


Försöker hålla igång ätandet för fulla muggar. Måste erkänna att det är lättare när man jobbar.

Då är tiderna så¨inprentade. :P

Men nu.

11: frulle.

14: celsius.

17: kycklingsallad.

20-21: kesella+blåbär.


Först tänkte jag äta kycklingsalladen vid två. en efter jag käkade en stor frukost nu får de bli en dricka. :)


Hoppas ni känner er peppade till att bli hälsosammare av att vara här.

Längtar efter min lön. :P

och  idag ska jag beställa från MMSPORTS!

:D får bli de gula linnet.

så köper jag nått annat billigt på stan.

en ETT dyrt.. och nått till älsklingen :)

hart jag lovat.

Ovido - Quiz & Flashcards