Me Myself and I

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av pinkpanther - 19 augusti 2011 14:01

Jaa, ble ingen bild.

;) men kan tala om att de blev supergott.

Och ändå tog jag vanlig kvarg.

Super duper.


MHM.. Getost kan jag rekomendera.


Jaa, ska snart fixa en knäckemacka att ta med mig. Och en banan.


kesella tonight. ;) GÖTT.


städat klart nu. :) nöjd över allt slit.

fixat röda ishjärtan och frostat glaskanterna.

fixa en bål iorgon. eller i.af nått gott att dricka.

:)


Av pinkpanther - 19 augusti 2011 09:34

Bestämde att jag köper godis på vägen hem imorgon.

:P

tränat core. + powerwalk på 4 km.

Inte miina vanliga 8.

Men jag behövde handla och fixa.

:P


Ska göra paj idag.

Jaaa, en MAT-paj.


Försöka i.af Hur svårt kan de vara ;).


haha-.

köpte hem massa gott att stoppa i.. :D

getost... paprika. köttfärs.. persilja.. purjolök. vitlök.

japp.. tomater med.

;) hejja på mig att det blir lyckat!


sen ska jag städa av altanen.

fixa glasen till imorgon. :)

Hm.. jovars.

Det blir nog riktigt bra!


Synd vädret är så kasst.

Men aja, hinner kanske vila i soffan en stund då sen med.

kanske nått avsnitt av Desperate housewives.


Uppdaterar om matpajen. ;) Bild kanske med.  


Ovido - Quiz & Flashcards