Me Myself and I

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av pinkpanther - 25 augusti 2011 19:45

Mitt paket kom idag

;)

alla mina underbara celsius..

kan ju tala om för er att jag är sjukt koffeinberoende.

:P

Och mirakelnudlarna! :) råkade blanda med skumma smaker. :P

testar andra imn.

Linnet passade, dock var det stort under axlarna eller runt brösten.

men får köpa en billigt sportbh på hm :)

med tunna axelband så blir det toppen!


Hmm, kanske ska ta en joggigrunda ikväll?

:) bra bud på det.

hehe.

bara för ATT lixom ;)


Imorgon är jag LEDIG!

hoh, min bror och jag skulle åka och shoppa, men nu ska hans nya tjej med.

Känns som jag kommer bli 5 hjulet typ. :/

Inte alls lika sugen längre.

suck.


dessutom behöver jag köpa smink ju.

Det är slut! :O

hehe.

yeye.

de löser sig nog.


Av pinkpanther - 25 augusti 2011 05:48

Nu kanske jag låter som en sån som dömer andra.


Igentligen borde jag inte ens tänka såhär.

men min hjärna tvingade mig.


Såg en rejält överviktig i affären och hon stog och valde mellan vanlig kesella 10% eller kesella lätt 1%.

Efter ett tag väljer hon den vanliga.

Det är NU min hjärna spelade mig ett elakt spratt.


Men jag  klev fram bredvid henne och drog till mig 3 kesella lätt.

Hade ju lika gärna kunnat varit hon som tänkt "den skinkisen borde ha den andra"

:P haha


Just nu är jag uppsvälld med.

:P tror min kvinnovecka kommer snart.

Tar det lite försiktigt med maten ..

:) men ska försöka upp i 1400kcal!

Igentligen ska jag upp i 2000kcal med tanke på träning.

men vi får ta det lungt med lilla hjärnan! ;)


skillnad på osötad mat och sånt där det är gömt.

Efter att ha ätit betydligt mkt mindre socker än vad jag är van vid så känner man det ganska direkt.

:)


Jbba idag sen.. LEDIG imorgon.

Kanske drar till nått köpcenter ch köper lite kul! dock ska minst 1000:.- sparas till mitt prmenadband. ;)


Ovido - Quiz & Flashcards