Me Myself and I

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av pinkpanther - 10 augusti 2011 12:39

Fullt ös medvetslös!


Håll igång hela tiden.

Men imorgon får jag nog hoppa gymmet och ta ett rejält städ hemma.

Negativt med litet hus.

Man stökar ner för lätt.


sådär, kycklingen stekt.

riset strax färidgt.

sallad hackad.

ska blanda i lite pumpakärnor med.

gott gott..



dessutom 45 min till jag ska kila till jobbet :P


hinner jag slöa en snd utan stress :)


iddag idag

 


Göööött.. ;) Och jag blir INTE tjock av mat.


Av pinkpanther - 10 augusti 2011 08:50

Dansade Afro igår.

riktigt kul börjar det bli! Nu hänger man hänga med mkt mer.


:P

och nu krånglar mitt tangentbord.

hade kommit skit under M .. så jag tog väck det och får knappt tillbaka den.

skitskit.


aja. :P

mina 14 celsius har kommit med.

NICE!

ska åka till gymmet nu vid tio. och träna en timme och sen hem.

byter  om innan jag sticker så :P

sparar jag lite tid. 'ska ju jobba 14-21 ..

och vaknade och va helt död kändes de som.

haha.

men bara att pallra sig upp och göra sig redo.

måste hinna handla idag med.

sallad, tonfisk och sånt.

späääännande.

fitness.. I WANT

Ovido - Quiz & Flashcards