Me Myself and I

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av pinkpanther - 11 augusti 2011 18:09

Jag riktigt avskyr dem nu för tiden.


går in, läser och blir så jävla less.

FÖRLÅT men.


"längtar att vara smal" Joo, jag VET hur det är att sitta i den sitsen.

men jag vet nu att det inte funkar.


Jag äter nyttigt och ganska mkt nu för tiden.


Orkar inte leva med ett jävla monster framför ögonen hela tiden.

jaja


käkade knäckebröd med ägg. MMMM!!

sen kyckling, ris och sallad med pumpafrön och banan.

sen glömde jag mellis för de va så mkt att göra.

men drack en celsius och åt några digistive (utan socker) hemma.

ska laga biffar med ris och sallad ikväll!


YEAH:

Jag ska äta och jag ska MÅ så jävla bra.

PROVOCERANDE .. Jooovesst, men vadårå.


fuck jävla ätstörda beteende och anorexi.

DU kan glömma att du får del av MIG igen!

:)


Puss på er ;)

mmm

Av pinkpanther - 11 augusti 2011 06:29

BTW så har 14 Celsius trillat ner i min postlåda ;)


GOTT!

Av pinkpanther - 11 augusti 2011 05:59

Jaa,


vad ska man göra då?


Jobba idag igen, börjar kännas i kroppen nu.

men idag ska jag bara hem efter och städa.


Imorgon är jhag ledig.

Gud så skönt ;)


ska baka en cheesecake idag. Nyttigare varianten.

Jaa, om de nu finns ;)


har jaft funderingar om jag ska plugga vidare eller vad jag ska göra.

Vore det inte lite spännande?

Ska kanske kolla upp detta.



--------------------------------------------------


´Jag önskar jag kunde skänka lite "må-bra" känsla till andra just nu.


Eller kanske att dem hade haft samma personer som jag har som peppar mig.

Det hjälper, i.af om man hittar någon man verkligen vill lyssna på.

Någon man vet fattar lite granna!

Just nu vill jag bara bli så sjukt vältränad och snygg.

Jag vill ha snygga muskler.

men det är inte lika besatthet hos mig nu som innan.

Ångesten har krympt ihop till en liten boll som allt mer sällan tittar fram.


Kläderna passar fortfarande och jag väger samma som innan.

Men jag vågar äta, båder mer och annat!

Nu kan jag längta efter mat.

(??)

Bli lite upprörd om jag inte får något var 3-4 timme och inte får rätt saker. :P


Hahahah. psykojag. :)

Men dags at kontakta läkarn för prover igen. Bokar till nästa vecka.

Ovido - Quiz & Flashcards