Me Myself and I

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av pinkpanther - 20 augusti 2011 06:04

Har preci tryckt i mig min frukost.

Och gott vare!


:P

packat matlåda.


Satt och läste kissies blogg igår. Förlåt men hon kan inte ett dugg om om hälsa och träning!

"Inga kohydrater om du vill bli smal" ..

Och att man i vanliga fall käkade kollisar efter träning.

Hahahaha.

Inte fel med lite kollisar men hellst ska du ha mest protein.

Jag kör alltid en banan direkt efter träning.

Var nått i dem som var bra efter.

;P MInns inte namnet nu, men kan ta reda på de till måndag tror jag.


Idag dock.

ska ajg äta pizza.


För man kan unna sig sånt utan att bli fet.

:P

Man är inte dummare än man gör sig.

Träna imorgon med.

Vila idag.


Har fastnat för 3 doors down.. så underbar musik ;)

Riktigt myspys.


Osch, ngen lust att gå ut alls i denna vind.

BLÄÄÄ.

men det ska jobbas ch tjänas pengar för fullt idag.


Ah just de.

en på jobbet igår sa att när man fått barn "ska/hinner" man inte träna mer.

så sa jag "joo, men de finns gympapass där du kan ta med din bebis eller barnpassning som man kan betala lite extra i mpnaden för".

så svarade hon "nää, då ska man vara mamma.. inte lämna sina barn.."

men hey..

OM man tänker så.. klart man inte blir vältränad.

suck, är så trött på folk som tror dem blir smala av att sitta i soffan.

UT och rör på er!

:P svårare är de inte!

Jag tycker man ska hitta tid, även om jag skulle ha tre barn, man får väl passa in tiden till de?


och ni.. HA en underbar LÖRDAG!

Njut av lite lördagsgodis och krama era pjkvänner.


KRAMAR!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards