Me Myself and I

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av pinkpanther - 23 maj 2011 12:01

Oh, jag vet.

Eva Longoria vinner lätt det i mina ögon.


Hon ser alltid så glad ut.

Hon är smidig och en grym skådis.

Den bästa enligt mig.


Gaby Solis är bästa i Desperate housewives.

Kan kolla på flera avsnitt bara för hon är så rolig!

Och bli avendsjuk på alla fina kläder förståss!

Undra om det finns nått liknande i sverige.



       

Av pinkpanther - 23 maj 2011 08:31

Nya glada(re) tider.


Jag satt och funderade på vad jag skulle skriva om.

Först bara snurrade allt, jag vet vad jag tänker på hela tiden.

Men eftersom jag blir uppäten av alla jobbiga tankar så ska jag skriva om andra saker!

Kanske, kläder?

Smink?

Ah, det låter bra tycker jag.


Måndag idag och jag tror det blir städ och tvätt idag!

Skönt att få undan det tidit på veckan.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards