Me Myself and I

Alla inlägg den 7 november 2012

Av pinkpanther - 7 november 2012 12:17

Men kan ju tala om att jag lever och jag mår kanon :P.

Har blivit utskriven ur ÄS-enheten! Lycklig.

Har kommit till v 30 i min graviditet. 10 veckor kvar tills jag har min lilla flicka hos mig och självklart min sambo!
Det har la gått rätt fort. Men endå långsamt!
Hur det känns nu då.
Joo, jag har gått upp 11kg hitills. Känns ibland som om det aldrig kommer ta slut men, orkar inte sitta och fundera.
Min bebis mår bra i magen och jag tänker aldrig utsätta henne för något sånt.

Jag har fortfarande ganska dåliga blodvärden, men det är rätt vanligt i en graviditet.
Var på extra ultraljud igår då magen tycktes var lite liten, men bebisen var helt ok!
Kommer inte att föda en 4 kgs bebis i.af ;)

Om ungefär en månad kommer spjälsängen, skötbordet och vagnen hem.
Sen blir det en shoppingrunda för det sista. Kläder har vi köpt MASSOR!

och självklart är det matchande kläder. Hahahaha, finns inget värre än människor som tar på sina barn vad som hellst. Tycker JAG!

NU ska jag strax ut på en promenad med min lilla hund.
Som BTW har fått gå både valpkurs och allmänlydnad och ska ställas ut om en månad!
Här händer det grejer.


och nu äter jag risgröt på ungefär 500kcal .. MMMM!! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards