Me Myself and I

Alla inlägg den 15 november 2012

Av pinkpanther - 15 november 2012 11:32

Vaknade och visste inte om jag skulle kliva upp ens.

Men självklart tog jag mig i kragen och kravlade mig ur sängen.


Sitter nu och ska plugga.

Har 4 arbeten kvar i hälsopedagogik och sen har jag specialpedagogik och efter det ska jag vara färdig Uska!


Kanske då kan jag njuta av att vara gravid och kunna slappna av lite.

Har dock ont i ryggen dagligen och det enda som verka hjälpa är att röra mig lite och sen vila på eftermddagen.


Nu har jag ont i hela ryggen, dels för foglossningen och sen för magen börja bli tung och jag inte är vad vd att bära någon extra vikt framtill annars.

:)

Men det e ju en bebis där inne så det är OK!



ska skriva ett arbete eller två och sen kasta mig i en varm dusch.

Gud vad skönt.

Sen var det en film i eftermiddag jag ska glo på.


Och imorgon ska vi på bio, älsklingen och jag. Ska dessutom passa på att hämta ut babyboxar inne i stan då.

Sen är det nästan bara 2 veckor tills vi får hem alla våra grejer.. ihh, ska bli så roligt att montera upp allt. :D

Packa in alla kläder, och alla saker.


gud vad jag längtar efter lilla pyret nu.


Ovido - Quiz & Flashcards