Me Myself and I

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av pinkpanther - 15 juni 2011 08:01

Provade kläder på stan igår.

Och jag tycker alla linnen med massa volanger och sånt är mega snyggt.

Men inte på mig.


Hittade i.af en rosa kofta på H&M.


Var på två olika gym. Det ena va skit och det andra var himlen.

Varför ska det ligga så långt ifrån allt.

aww, men ska kolla in 2 eller 3 idag med.

Det bästa med det var(många saker men) passen ingick i priset.

Så man kan köra ett pass´och sen styrketräning.

Personalen var underbar.

Duschrummet var super fräsht! Nästan för fint ;)


aww, men ska kolla in ett som jag trors vara lika fint fast inne i centrum.

Det är priset lite det handlar om.

Vill ju ha lätt att kunna ta mig dit och hem.


Jag vet att jag inte borde träna så värst nu.

Men är riktigt sugen på att få muskler.

Så från första gymdagen är kost lika viktigt.

(jobbigast med.)


Funderar att köra nått med låg kolhydrat- diet.

Har en kompis som ska hjälpa mig lite.

Vill ha resultat kvickt.

Hahahaha.

men pass verkar as kul!

:)



Nähe ni.

Nu babblar jag igen. Köpte dessutom nya blommor igår.

Plantera om i blommlådorna.

Och just d, mitt "Mini-växthus" i plats verka hålla måttet ;)

Har just nu där inne 7-8 paprika plantor. 1 stooor låda salladsplator.

2 tomatplantor.

Får bli en planteringslåda nästa år :)


yeeepp! Hoppas min nya gosetröja kommer med posten idag.

ska lägga in en bild så ni får se.

Den kostar typ 399:- men lätt värt de HOPPAS jag!


    

Ovido - Quiz & Flashcards