Me Myself and I

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av pinkpanther - 27 juni 2011 12:00

Jag ha haft en ganska trevlig helg.

Men dock har magen tyckt de va tufft med all mat.


Fast sen när jag tänkte efter så var det inte så¨himla farligt och onyttigt.

Grillad kycklingfilé och sallad.

Jordgubbar och lite glass.

Sen några timmar senare 2 små kycklingspett och 1 skiva fläskfilé.

Dock var magen FULL då!

Har jag normalstor magsäck eller liten?

Ingen aning ..


Just idag orkar jag inte tänka på det heller.


Idag ska jag handla, åka kolla ett gym och förhoppninsvis hitta ett iphone sla jag vill ha!

sen ska jag jobba kvällen! :)


Ingen rast och ingen ro ;) Imorgon jobbar jag 7-15:30.

Sen ska jag hem och måla listerna i mitt rum igen.


hejja!


Hoppas ni haft en grymt bra midsommar! :) Med mkt jordgubbar.. det är bra för kroppen. ;) Så dtet måste man njuta ör fiulla mugga av!

Ovido - Quiz & Flashcards