Me Myself and I

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av pinkpanther - 21 juni 2011 10:58


Ja, för i ärlighetens namn blir jag nog aldrig nöjd.

Jag kommer alltid vilja ha mer och mer.


Nu vill jag ha hund, en tv i sovrummet. Möbler i det rummet jag h¨ller på att göra iordning.


Jag vill dessutom alltid vakna i perfekt utseende.

Slippa stå i spegeln i timmar för att våga visa mig bland folk!



Men, det är så mkt man vill!


Något jag gjort nu är att målat om övervåningen.

Ungefär samma grå som bakom texten.

Jag vet att jag inte ville ha grått, men det passar om jag vill ha kritvita gardiner och svarta möbler.

Blir en stooor runda till ikea!

;) Underbart.


Ikea Vs. Gekås ?


Lääätt Ikea! Love Love Love.


Mina grönsaker växer på.

Ingen som dött än.

Jag tycker dem blir större varje dag. ;) Som små bebisar.

Och jordgubbarna är snart mogna dem med.

Iiih!


Mysigt.


Haha, tryckt i mig tre digistivekex.

Dem är livsfarliga. Så goda.


Kokar köttet till middag. Gooott!

:) Blir mört och fint.


Sen iväg och jobba. 14-21 .

Oh, beställt en bok. (lite självhjälpsbok mot äs.)


Hoppas den kommer idag.

Men tycker nog dem senaste dagarna har varit ganska bra.

(förutom vissa hemska stunder men i det stora hela.. ja bra.)



Nehe ni. nu är det dags för mig att dunsta.

duscha kanske?

   2007

VS.

   2011

 

Ovido - Quiz & Flashcards