Me Myself and I

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av pinkpanther - 30 juni 2011 08:18

Oh igår, jag fixade mig en ny Iphone 4.

Mkt bättre än min gamla 3g.

:P


Men har inte fått in musik på den nya än.

Hmm.

Får försöka fixa det senare.


Gick ju på ett step-pass igår.

Det var svårt men så roligt!

Svettig var jag.

Haha.

Helt klart något jag kommer göra igen.

:)


Nu ska jag strax gå till bussen och åka in och träna på gymmet idag.

Funderar om jag ska in imorgon med. Hmm.. Får se.


I.af ska jag köra en timme eller en och en halv.

Mage, rygg och armar idag igen.

Hann bara köra två olika övningar och 10 minuter på löpbandet.

Meeeen som jag saknat träningen.


:)

Nu känns det inte lika omöjligt längre.

(`Fast jag är svullen som helvete i tuttarna´.. menar verkligen dubbelt så stora som vanligt.. PISSJOBBIGT) .


Sen ska jag promenera mig till centrum och köpa ett skal till telefonen.

Sen köpa grillad kyckling och sen hem.

Fixa middag till älsklingen.

sen jobba 15-21.


Tror jag kommer sova gott inatt. ;)



Puss påer..


Ovido - Quiz & Flashcards