Me Myself and I

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av pinkpanther - 11 mars 2012 13:34

Jag slår till den med ett par ryck..


här får ni se.

hata tjock-känsla.


Jag får köpa nya kläder i think.


 


tväött strax. köra BIIIIL sen.. köpa celsius, bröd, toapapper, kattmat och frimärken.. kaaaffe.

yepp yepp..


ska dessutom köpa mig en sån sak som gör att jag kan ha iphonen i bilen och spela spotify.

loooooove.

Av pinkpanther - 11 mars 2012 09:56

jag älskar Loreens låt.

Hon vann med all rätt.

Kan nog gå långt



ska dammsuga bilen om en stund och ta mig en dusch.

och kolla på lägenhet idag till henne.


skulle kanske dammsuga köket med.


oh! CELSIUS... MMMMMM..

så jävla gott.


och jag kan meddela att jag tycker det är riktigt gott att vara utan mitt löshår.

:) mitt hår är rätt så fint faktiskt!

Det är lite tjockare än jag minns och det är lätthanterligt!

Goood.


Vill ha den nya iphonen.

ska förlänga och se vad som sägs.

:)

yeye!

jag är nog iphone-kåt. hahaha

3 stycken har jag i så fall sen.

kan ju sälja en då.

Ovido - Quiz & Flashcards