Me Myself and I

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av pinkpanther - 20 mars 2012 09:31

haha.

sommarjobb, det löste sig!

:) Tack och lov att jag inte har så mkt kvar på min utbildning.

Men jaa, ska börja nya kursen idag. OM min bok vill till att komma så att säga.


Ska fundera om jag ska hälsa på mormor och morsan idag.

Fredag blir det Göteborg i.af och sen lördag ska jag ner till skåne till en kompis och hälsa på.

Sen blir det lungt.

Kanske lite jobb om man har tur.

Vart inne på två nya ställen.

tufft, men det var faktiskt rätt roligt!

skulle i för sig heböva kasta av lönespec.

mmm.. ska inom chefen med.

Jeeepp!

tror jag ska byta om.

klänning? jeans?

fuck va mina lår och röv har blivit stora. :(

inga kläder passar snart.

får la spemdera n¨ågra tusen på nya bra jeans.

uuuush.

huahua.



ha det bra sötnosar!

Av pinkpanther - 20 mars 2012 09:31

haha.

sommarjobb, det löste sig!

:) Tack och lov att jag inte har så mkt kvar på min utbildning.

Men jaa, ska börja nya kursen idag. OM min bok vill till att komma så att säga.


Ska fundera om jag ska hälsa på mormor och morsan idag.

Fredag blir det Göteborg i.af och sen lördag ska jag ner till skåne till en kompis och hälsa på.

Sen blir det lungt.

Kanske lite jobb om man har tur.

Vart inne på två nya ställen.

tufft, men det var faktiskt rätt roligt!

skulle i för sig heböva kasta av lönespec.

mmm.. ska inom chefen med.

Jeeepp!

tror jag ska byta om.

klänning? jeans?

fuck va mina lår och röv har blivit stora. :(

inga kläder passar snart.

får la spemdera n¨ågra tusen på nya bra jeans.

uuuush.

huahua.



ha det bra sötnosar!

Ovido - Quiz & Flashcards