Me Myself and I

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av pinkpanther - 26 mars 2012 12:17

Äter lunch.

kyckling, ris och kall sås.. Lite spenat till ..

Jag har städat hela huset, och skall efetr maten ut och gå.

så skönt väder ju :)


Usch jag ha blivit livrädd för att sätta i halsen :O

någon annan som vet?

jag kan inte äta en enda gng utan att all fokus hamnar på att jag ska klara av att svälja.

får lov att ta små tuggor och försöka vara normal.



låg igår och funderade på hur jag ska kunna klara mig urt att gå upp i vikt till kontrollerna.

Men efter MASSA grubbel så kom en tanke .. "hallå, ska jag bli frisk så gör de la inget med sådär 2 kg till?"

:P kanske MÅSTE få den pressen för att klara de.


aah


suck.

svprt. :P

på biggest loser vill dem ha normaltvikt.

oc jag tycker jag e tjock och nu har jag inte ens bmi 18,5.

men snart :)


Ovido - Quiz & Flashcards