Me Myself and I

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av pinkpanther - 25 mars 2012 10:50

Jaa, nya tag här nu.

Åkte och handlade.

Kom hem utan godis!

Haha.


köpte cola light ochcitroner.

MMM!!

:)

hmm, idag ska jag äta bra mat.

Jag kan äta bra mat och ha gott samvete istället för all denna snabbmat som har trillat ner i magen.


Det är som att jag har velat ta igen alt jag missat.

semlor  detta året är säkert uppe io 10 nu.

Hmm.

jaja. idag blir det varmrökt lax, ris, sallad och egengjord kall sås.


köpte en grillad kyckling. Tar med mig lite av de andra och lite kyckling till jobbet.

För jag fick 12-21 idag.

så ska la dra om 50 min.


Mmm.. men det var så kul att handla med motivationen igen. :)

köpte även hem Hälsa och fitness. Riktigt bra tidning.


jeeepp, och just d. Snäll sambo jag har som beställde hem ett flas celsius ill mig :D

Äääälskar celsius.

Hepp hepp. kanske skulle lagt upp någon bild nu.

ska försöka.

     

Ovido - Quiz & Flashcards