Me Myself and I

Alla inlägg under juni 2011

Av pinkpanther - 14 juni 2011 11:53

Jag ska snart till stan.


Om en halvtimme ska jag springa till bussen.

Sitta där och glo som ett fån.

usch, avskyr verkligen bussar!


Speciellt chaffören.

Dem kan vara så otrevliga.


Men i.af ska in och kolla upp ett gym. Vad det kostar och lite sånt.

Måste komma igång med träning.

Känner mig som en seg fisk.


Jaja, nu är det dags att sluta klaga! ;)


Dags att sluta vara anonym. Trist.


 

Av pinkpanther - 12 juni 2011 14:44

Haha, jag vet.

Jag är urursel på att uppdatera.


Men, jag försöker glömma, förtränga och gå vidare.


Framtiden är snar.

Jag vill inte missa min egna framtid!

Plus att min kropp kan behövas för att klara av alla hinder.


Jobbat natt nu senaste.

Tror jag verkligen gillar det.


i veckan måste jag in och köpa en bikini.

Buhu, jobbigt men.

Jaa, det är dags!


Hoppas ni slipper jobbiga dagar och kan få njuta av vädret lite!


 


Av pinkpanther - 6 juni 2011 12:16

Nu kan ingen säga att det Inte är sommar!


Måste iför sig erkänna att jag drog på min tjocka vinterjacka en dag när jag skulle till jobbet halv sju på morgonen.

Hmm, och det va nästan s jag frös.

Försökte förstå hur jag ens överlevde i 20 minus ute i vintras!


Mirakel!


Var ute med tre tjejkompisar i lördags. Fullast var jag.

Fast vaknade i söndags, tog panodil.

somnade på soffan några timmar.

Ack så¨skönt!


Hfta en ganska bra vecka, lite slagsmål med mig själv och visdomständer.

Men det känns som det verka avta.

skönt.


drömde en mardröm inatt.

Usch-

Snart får mardrömmarna ta slut!

Allt från syskons sombos som dör till att jag håller på att bli mördad i mitt eget hem.

psyko.



superbra film .. Limitless.

Eller hur det stavas!

Very niiice.


nu är det dags att renskriva lite arbete, sen ut och let5a upp kattewns halsband.

och kanske plantera om paprikor?

Köpa en bikini (ÖÖÖÖH JOBBIGT!)

Men har hittat en jag tror jag kan ha.


Ovido - Quiz & Flashcards