Me Myself and I

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av pinkpanther - 10 februari 2012 09:54

här har vi vad jag vill ha !


;) klänningen ska jag faktiskt köpa till min 25 års fest. Vilket är till sommarn.. måste bli fit. ;)'


armbandet är sjukt fint och väskorna är ett måste.


skorna är lite sådär.

Grymt snygga!

kanske till jeans? vitt linne eller nått.-


;)


kolla såå fiiiina!

         

Av pinkpanther - 10 februari 2012 08:50

Jag är avendsjuk.

jag vill ha allt andra vill ha. :P


Men om jag ska vara ärlig, så tror jag att jag har kommit en brabit på livet.


Jag har tagit tag u sista biten på ÄS. Nu ska jag bli kvitt det.

Det känns sugit att jag inte får väga 52kg. Men jag måste lära mig att skita i det.


Ska dessutom bli kul att se resultat på blodproverna. Får veta det på onsdag.

sen är Torsdag en stor dag.

;) eller stor för mig.

och veckan efter med.

sen får vi se nästa datum.



haha. lovar att berätta i framtiden.

:)


har komit på att jag längtar efter familj.

egna barn.

men först innan det sker vill jag ha körkort, mer jobb och stadigare psyke.

:)


Ovido - Quiz & Flashcards