Me Myself and I

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av pinkpanther - 20 februari 2012 09:44

Vi pratade lite igår.


Det blir en vovve :) dock e vi osams om ras.

Jag vill inte ha någon dvärgschnauzer.

Men kanske måste ge med mig.


Men kollat runt lite på nätet och läst lite om valpkurser.

Det kommer i mars till april.


japp.

Ska bli spännande.

Vi får la bara se hur lång tid det tar tills de händer något.

För min julklapp med en resa i januari blev ju inget av.

Snart ärfebruari slut och ja, just nu finns de inget tillfälle att boka.

Ja ska ta körkort och basta med de.


jaja nu ska ja inte vara bitter.

Jag ska försaöka vara glad.



blablabla


träna imorgon.

slut på lateriet.

men ska jobba kväll idag och ingen ork att stressa med buss.

fatta va skönt när jag fått körkort?!

risk 1 nu i veckan och sen boka.

uppskrivning och uppkörning.

hell yeah!

Ovido - Quiz & Flashcards