Me Myself and I

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av pinkpanther - 16 februari 2012 17:09

Jag har faktiskt varit iväg idag.

Kört halkbanan!

Wihoo!

Ett av fyra moment.

Risk 1 nästa vecka och sen ska jag boka det sista!


Nu vill jag ha körkort!

Jag vill köra runt i vår älskade grå stora bil.


Wiho...

Köttet står på spisen. Fläskfilé idag.

Marinerat sen igår.

Luktar fint i.af


Tvätten är på g.

ska ut till en maskin till.


jaa ni.


minns inte men jag kan säga att mina blodprover är nästan helt bra igen.

Järnvärdet och HB.

de sitter yup ihop så.

järnpiller och så ska vi se hur de blir.



Jaja, nu ska jag fundera om jag ska köpa mig lite körkortsprov eller icke.

måste PLUGGA!


tänk sp jääävla underbart att kunna köra till gymmet?!

ack. slippa bussar och tider.

Mitt liv kommer bli mkt lättare!


hejja mih. :)

Ovido - Quiz & Flashcards