Me Myself and I

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av pinkpanther - 19 februari 2012 11:27

jag vill verkligen bli vuxen.

Jag ÄR vuxen.


men jag vill ha det där lilla extra.


En lördagmorgon då jag tar vår hund(som jag vill ha) och åker till skogen 2 timmar och tränar.

Åker och storhandla.

Hem och lagar lunch.

aw, sånna små sakrer vill jag ha.



är det konstigt?

H.


i helgen har vi varit ute med rottisen och lille hunden.

I vanliga fall är den lilla snabbast och piggast, men det var snö, is och regnade.

Stackarn orkade inte gå så vi fick bära honom.

runt 10 kg gissar jag på.

på 2-3 km känns de. ;)


men ajg skulle ha rottisen.

det lät typ såhär..

- morr..

- jag e inte rädd för dig.

- morr..

- nej..

-morr..

- skulle du ha godis sen?


spring och lek efter de ;)

godis funka med allt. hahaha.


Ovido - Quiz & Flashcards