Me Myself and I

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av pinkpanther - 15 februari 2012 11:08

and only me.


;)


   


och ja, röven har blivit större.

allvar, mina jeans är snart små allihopa.

fuck. ;)

köpa nya?

v¨ågar jag på en större size?


:P

Av pinkpanther - 15 februari 2012 10:37

Jag är konstant sugen på godis och glass och bullar.


Hahaha.

frukost idag 2 rostade mackor med ost.

40 min senare 1dl glass :P


och NU en halv kanelbulle.

Hur ska detta sluta. ;)


Ska in till stan snart Möte på äs-enheten.

Hoppas få reda på mina provsvar.

Sen ska jag direkt till gymmet och träna ben och bål.

Körde överkropp igår. Hade en ny övning för magen.

Och jag kjan lova att den kändes! Hahaha.

klarade knappt 6 i reps.

Jaja, blir bättre.


hade en mysig alla hjärtans dag igår.

Först vart jag sjukt besviken. Meeen när jag såg att det låg en present i bullpåsen lättade jag 10 kg ;)

ett jättefint hjärtformat halsband.

Där blev jag överasskad.



och jag vill ha körkort NU.

alla får brn nu verka de som. Baby Boom?

jag längtar med. Och min läkare sa att jag inte lät ha problem med att skaffa barn.

hoppas på de.



Ovido - Quiz & Flashcards