Me Myself and I

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av pinkpanther - 26 februari 2012 13:04

asså, uppskrivning och uppkörning närmar sig.


Jag blir nervös.

hjärtat klappar fort.

Hahaha, funderar på hur alla dessa 18åringar klarar av att ta körkort när jag som snart är 25 har svårt för all teori.


Får försöka ha positiva tankar och tro på mig själv.


jag ska kämpa, dock har gymmet blivit grymt lidande.

Men det får jag ta igen sen.

;) med körkort blir livet lättare för mig.



i.af har jag vatt på äs-enheten på mat-test.

Kändes bra. Potatis, kassler och currysås och kokta grönsaker.

Ja, de kändes inte alls dåligt. Tvärtom, jag såg hur långt jag faktiskt har kommit!

:) STOLT!


nehe,  nu ska jag fortsätta läsa min körskolebok!

Gjort tester på nätet. kostade mig 200:- men, igår hade jag typ 48 rätt i snitt och idag efter ha läst hela boken, har jag haft 63 och 64!

;) 65 är alla och 52 är minimum!


aaaaaah värsta e väl att få 51?!!!!

vill jag INTE. :(


Ovido - Quiz & Flashcards