Me Myself and I

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av pinkpanther - 11 februari 2012 15:32

Asså, jag vte inte om det är så att vi blir olika i tankar om vad som är rätt och fel beroende på vart vi växe upp.


Visst spelar det in sin roll.


Men börja bli riktigt trött på kroppshysterin som alla bloggar skriver om.

Stora bloggerskor (är det ens ett jobb?!)

som tjatar om hälsan och bla bla bla.


dem har ingen aning om VAD dem ska äta, ATT man ska äta.

svält och sen sitta och säga hur bra det är..

eeh, förlåt men dem  verka vara rätt iq-befriade.


en normal kvinna som är runt 170 cm. ska INTE väga under 50kg.

Skrämmande hur dem levererar ut detta budskap.

Dessutom är det enbart dem som tjatar om vikt och kropp.


tävlar dem om ve som ska se sjukast ut så kan dem ju lägga in sig på sjukhuset tillsammans sen för att överleva i slutänden.

idioter.


----

jaja gladare nu då.

Jobbat inatt. :) sov nåra timmar och har just storstädat för en tjejkväll med mat och trevligt!


måste hänga upp tvätt och upp och köpa Lättglass och bananer. efterrätt. :P

enkelt va?! hahaha.


aw, de e underbart att somna i famnen på älsklingen när man är trött efter en natt.

;) varmt och gott.


. I veckan ska jag göra 2 sakerr som är viktiga.

sen träna 4-5 dagar.

försöka köra gymmet 3-4 och jogga 2 kanske.

:) Just d. joggade igår och jag klarade 7,7 KM på 50 MIN . och jag joggade hela tiden. :D superstolt över mig själv. Svett vart jag och benen värker idag ;)

försöka med fettförbrännande lite i.af fast nu är det svårt att avgöra för jag e svullen igeeeeeen. sådär vart 6-7 vecka ;)

fy fan.

Ovido - Quiz & Flashcards