Me Myself and I

Alla inlägg den 10 november 2011

Av pinkpanther - 10 november 2011 05:52

Min frukost är rosa och jag känner mig så jävla trött.


Lite tröst var när jag tänkte på vilka jag nog skulle jobba med.

Livet höjdes lite.


Hoppas de är 3 bra.

OM de e så imon kan jag tänka mig, annars ska jag försöka få ledigt.


Känner mest ångest.

Inte till mat.

Till att vara bland folk hela tiden.


Vill slippa göra någoting.

Fast idag när jag komer hem ska jag plugga.


Vad jag ska ta till middag vet jag inte.

Lax kanske?


känner mig inte als positiv till något och fy fan va tråkig jag e


jaa, träningsvärk har jag i.af efter tisdagen!

Haha.. Ska testa yoga på lördag.

:)

sen gymma lite .. sen får vi se om jag ska sticka till en tjejkompis på dagen iställetför kvällen.

fortfraande svullen så vill inte ha min nya röda klänning på fest än. :P


haha köpte saker från ebay igår.


3 väskor, en scarfs och en navelpiercing.

:)

Får la se, de kostade nästan ingeting så.

väntar inte på något super.

Men hoppas de e ganska nice.

Fattar bara inte hur de ska kunna ta 2 dagar?

måste ta längre tid :P

Låter lite väl lyckat.


Visar när de väl kommit :P

Ovido - Quiz & Flashcards