Me Myself and I

Alla inlägg den 14 november 2011

Av pinkpanther - 14 november 2011 07:44

Jag ska in till stan idag och prova klänningar.

Måste köpa någon ny nu till bowlingkväll, födelsedafsfest och julbord ..


Ska kolla bikbok, där finns många söta klänningar. Fast kanske är slutsålda.

Annars får jag kolla på Vila eller gina


Hmm.. tjocka strumpbyxor ska jag med skaffa.

Fint tillsammans med en söt klänning. :)


Vill hellst ha med lite chifongtyg på nedredelen.

tycker det är superfint!


Annars har helgen varit lugn.

Städat, fixat försökt plugga och lite allmänt.

Gick en kort runda igår.


idag är helt vilodag.

Och imorgon är det om jag ska gå på spnning+ core eller jogga hemma.

Jobbar ju kvällen.

urh va kallt här är.

Men ska åka om en timme så inte riktigt lönt att tända i kaminen eftersom jag inte vill lämna den brinandes hemma.


Ja just d, fixat all tvätt i helgen med.

Fy fan va man har kläder, vet inte vem av oss som är värst!


men nu är det bara att sortera och ha mig.

:)

ska sätta ig på golvet i hallenn nu och platta h¨ret.


där ör de väääärme ;)

Ovido - Quiz & Flashcards