Me Myself and I

Alla inlägg den 25 november 2011

Av pinkpanther - 25 november 2011 09:49

dags att få en ryck idag igen.

:P städa av lite.

plugga en aning och sen laga middag inför em.


sla in och försöka se om de träningsbyxcorna fanns i stan :)


sen träna .


sen får vi se om de blir bio eller nått annat.

igår låg jag och kollade på först biggest looser och sen du är vad du äter.

till de drack jag lite julmust light och åt några skumtomtar.

Haha, dubbelmoral?

;) Äh, jag kände jag ville belöna mig lite.

joggade ju i regn.


Jag minns knappt hur det var med den allra värsta ångesten längre.

Ibörjan var det skit. skit skit.

sen nu blir det skit om jag inte äter regelbundet.

dels för magen blir uppblåst och dels för att jag inte orka det jag vill.


innan var jag trött mest hela dagarna.

Kuinde sova när som.

orkade inte vara med utomhus för jag frös.


fy fan, jag vill aldrig dit igen.


jag trivs nu.

jag kan förändra in kropp på annat vis, som även min hälsa acceptera!

:)

Ovido - Quiz & Flashcards