Me Myself and I

Alla inlägg den 16 november 2011

Av pinkpanther - 16 november 2011 06:05

Kaaaallt..

Har en underställströja i fleece och en tjocktröja och fryser ändå.


Hade hellst av allt bara bäddat ner mig i värmen igen.   


Men det går icke!


skall jobba 7-15:30. sen ut och jogga.

;) Hur skönt är det inte att jogga?!

MMMM...

det var DETTA jag saknat.


Minns efter behandlingen så skulle jag jogga och kom ingen vart.

Ingen kondis, ingen näring.

Ingeting.


NU har jag allt.

Styrka, vilja och ork!

Fiick med en kompis igår med. Hon joggade lika bra!

   Försöka få med henne oftare.

Och en dag i veckan ska jag öka ut och jogga så långt kag orka på 8 kms rundan.


jaja, :P måste beställa middag idag. Hoppas man kan få salladstallrik eller att det e någon mat jag gillar ..   

kräsna unge.


Haha.. 


snart Fredag!  Då ska jag bjuda pappa på fika, eller alla ska fika men jag ha beställt en speciell sak.

Han fyller snart 50, men ska resa iväg så får fira innan.

Får man la klä upp sig lite med.


  

      

       

Ovido - Quiz & Flashcards