Me Myself and I

Alla inlägg den 17 november 2011

Av pinkpanther - 17 november 2011 13:38

asså möss.

i vårt hus?!


attans, vad e detta.

Usch..


den åkte ut, katten ville bara leka med den.

Och jag kunde inte slå den.

men nu ha jag dåligt samvete för jag kastade ut den.

Hahahah jag e störd.


anyway, jag skrek en del och min katt gjorde ingen nytta.

shiiit.

varit på gymmet nu.

Det kändes bra!

Ska träffas igen nästa vecka.

Men jaa, mina muskler behöver verkligen sättas igång.


Funderar att ge mig ut en kortare sväng att gå eller jogga. :)

mår så sjukt bra.

Ätit god lunch med.

gör jag det ganska snart s¨å kan jag hem, duscha.. städa av lite och sen gotta ner sig i soffan kanske ;)

Av pinkpanther - 17 november 2011 09:41

Äta och vila.

Vila och träna.


allt går kanske hand i hand?


Konditionen tränas bra.

Idag blir första passet med styrketräning.

:) Ska bli kul. ska försöka köra 2 dagar i veckan med de.

Och jag kan inte sluta älska joggandet.


joggade igår efter jobbet igen, visst det var kallt.

Men skönt.

:)

kanske kan jogga när jag kommer hem i efteriddag.

kommer vara hemma runt halv två, äta.. vila en timme.

jaarunt tre kanske?

skall packa ner skorna och plånboken.


yeee.

sovmorgon till 8 idag. Det var skönt.

:) imorgon blir det att gå upp halv åtta.

skall ge min andra insulinspruta och se hur de känns.

Hoppas på att få min delegering sen.


celsius i kylen inför em!

köttfärslimpa med bitar av getost i.

Det var gott hörrni!


uh.. kallt.. nähe, dags att klä på mig och dra ut.

Ovido - Quiz & Flashcards