Me Myself and I

Alla inlägg den 11 november 2011

Av pinkpanther - 11 november 2011 06:03

Hemma efter jobbet, kastade på mig träningskläderna.

På mewd musik.

stack!


joggade hela vägen 4 km.

Rätt imponerande.

I.af med tanke på att jag inte joggat på evighet.


:)

sen gjorde jag lax, med pommes och värmde till cream fraich parmesan och vitlök.

super gott! ;)


usch, va jag e trött nu. ska platta håret och kleta på lite smink.

:) Jobba 7-15:30 idag med.


sen ska de bli gott att vara ledig i helgen!.

Igår kändes jobbet mkt bättre, beror så mkt på vem man jobbar med.

Orkar inte med gnälliga och tjuriga.

Bättre med glada och positiva!


;)


jaja! Imorgon ska jag till gymmet tidigt.

Kör styrketräning innan yoga.

Hmm..


HOPPAS NI FÅR EN UNDERBAR FREDAG!! 


Ovido - Quiz & Flashcards