Me Myself and I

Alla inlägg den 15 november 2011

Av pinkpanther - 15 november 2011 08:44

jag längtar mig bort.


Vill komma bort.

Min sambo verkade med vilja de.


kanske ska vi inte bo här i framtiden? Jag mena, vi kanske ska bo åt andra hållet. Där hans vänner och min familj finns?


Funderingarna är stora. Fast jag äälskar detta samhället/byn.

Men jaa.


Vi får se, kanske allt är lugnare sen.


Nu har jag just ätit frukost, ska snart ut och jogga. Fast måste ¨låta maten lägga sig och vila lite. :P



Hittade en klänning igår. På Bikbok. Söt :)

perfekt nu till jul, nyår, julbord och alla fester.

Hahaha.

först är det pappas kalas,bowlingkväll med jobbet, sen födelsedagsfest/kalas hos sambons chefs son, sen julbord och sen jul &nyår.

Måste ju ha lite olika på sig.


Men tror det får bli blusen på pappas kalas, Ljusa klänningen på bowlingkvällen, röd klänning på julafton! ;)

sen får vi se, kanske hittar något nytt till nyår eller så.

Annars har jag en svart klänning eller kör på den ljusa?

herre gud ja.

vilka problem ;)..

Ovido - Quiz & Flashcards