Me Myself and I

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av pinkpanther - 1 juli 2011 06:10

Jaaa, känns som det behövs nu.


Vet inte om det är för träningen eller för jag fått i mig mer näring de senaste dagarna.

Men känner mig bättre än på länge.

Ångesten har varit rejält dämpad och jag tycker det är rätt roligt att leva.


Käkade faktiskt en macka och ett kokt ägg vid halv sex.

(Kanske är länge att gå utan nått från 5 till 9.)


Tog med en macka och ett kokt ägg och en fruktsallad bestående av jordgubbar, blåbär och vattenmelon.

Gott gott gott.


Beställa middag i köket idag om det går. Annars får frukten vara lunch.


:)

Tränade ju igår, vill nog träna idag me.

slutar halv fyra och bio klockan nio.

Hmm, middag hos syrran sju-halv åtta - åtta ntt.

Kina mat lovade jag att vi skulle äta idag.


Jaa, jag hinner kanske ett pass. ;) Klart jag gööör.

Kuta hem och packa väskan och på en buss.

Om inte gubben vill träna med.


Skulle nog träna imorgon förmiddag med.

Innan nått annat. ;)


Fy fan, och bokade afrodans på tisdagkväll.

Gott!

Vägde mig på gymmet igår med kläder och skor .. 49.

Jaa, så runt 48.

(En kompis sa "nu kommer du gå upp i vikt.. " helvete. Varför ska den samma människa alltid kommentera min kropp?? Hon som aldrig klarat av att gå ner ett enda kg ska väl inte snacka. ? Åh, kunde hon inte bara låta MIG och MIN kropp vara ifred!?)


Men jag är glad. Nu är det Fredag, sen är jag ledig till Tisdag! ;) Myyyyyys på er     Köpte en ny klänning med. Underbart skön!
 

Ovido - Quiz & Flashcards