Me Myself and I

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av pinkpanther - 20 juli 2011 12:26

Jag gick 8 km.

Jag tänkte bara tagit 3-4 km. Men när jag väl gick så drog jag igång och tog den långa i.af

Jaaag känner mig duktig! :D


Köpte en redbull och slängde mig i soffan och drog på lite greys.


Ska fixa maten snart.

Älskling ska få kokt oxfilé och potatis.
Jag ska äta en dl fullkornspasta och ett stekt ägg.


Mhm.

Sen efter ikväll får vi se.
Köper nog hem grillad kyckling.

Äpple och sallad.

Yeeeepp.

Spännande. Känner mig piggare i benen nu än innan :)

Av pinkpanther - 20 juli 2011 09:19

Jaa, men jag klarade gårdagen med. ;)


YES!


Powerwalken på morgonen.

Sen gymmet 45 minuter och sen 50 minuter afrodans.

Ser nog för himla rolig ut.

Men roligt.

Men så trött jg var efteråt!


Dock bokade jag 55 minuter spinning idag!

Hahaha, kroppen är heeelt slut.

Käkade TVÅ mackor med ägg.

Ska ut och gå 8 km strax.

Men kände jag behövde energin innan jag ska gå.


Känner mig lite matt i kroppen faktiskt.

Borde nog inte gå.

Jaja, får se hur ja känner om en stund.


Klänningen sitter redan bättre.

Coolt efter bara några dagar lixom.


Sovit grymt dåligt inatt.

Fattar inte varför.

Kändes som jag hade myror i kroppen.

Hmm.

Jaja. nog om detta.

Ovido - Quiz & Flashcards