Me Myself and I

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av pinkpanther - 21 juli 2011 06:16

Asså.

Detta är ingen pepp till hetsbantning.


Min diet är just nu hård eftersom jag har tidspress.
Men efter det ska jag testa mig fram med vilka kolhydrater som passar just min kropp.
Vilka proteiner som funkar.
Kanske till och med skaffa proteinpulver.

Men svält inte.

Tänk vad man stoppar in i munnen.

Om man äter pizza och godis hela tiden (jag ääälskar sånt)

då är det inte konstigt om man går upp i vikt?


Ät ägg, kyckling fisk. fullkornspasta, fullkornsbröd. Vatten!
Dressing är inte farligt!

Men överdriv inget.


aah, suck. Vill verkligen må super duper bra hela tiden.

Känns pepp.
Och faktiskt .. "trilla ner fasen"  varade bara någon dag sist.
Så jag vet att det går åt rätt håll.


Kämpa tjejer.

Ni vet att ni älskar maten och maten älskar er!

Ge inte upp den?


;) KOm igen.. stötta in i hälsosammare livsstil.

Ge träningstips och råd om käk Innan och efter träning.


Japp! Hej svejs!

Av pinkpanther - 21 juli 2011 05:54

Jag minns inte ;).


Klarade mig fint igår med.

Dock åt jag någon sked med glass av älsklingen.
Men det är ok!


Jaa, spinning 55 minuter. Det var svettigt men roligt!

Käkade kyckling med gurka och sallad och lite dressing nr ja kom hem.

Myste ner mig i soffan med det.
Efter åt jag ett äpple.

MHM gott!


Katten har lekt terrorist inatt.

Fy faaaan.

Känner att jag behöver få sova rejält.

Men jobba idag+imorgon.

Sen lördag ledig.. söndag med klart! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards