Me Myself and I

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av pinkpanther - 19 juli 2011 09:45

Klarade hela dagen på det jag planerat igår!

*klapp på axeln*


Jaa hade spinning+core.

Gick bra!

Hem och käkade kyckling och broccoli+sallad.


sen sov jag.


Gick upp 8.

Ut direkt på 8 km promenad.

Nu kokarjag ägg.

ska äta en smörgås med ägg.


Sen ska jag hänga upp tvätten.

städa av lite och vid halv fyra-fyra åka till gymmet.

Köra styrka innan passet.


Till middag idag kommer bli 1-2 dl fullkornspasta med ett stekt ägg.


sen en timme innan träning en celsius.

Sen kyckling och broccoli efter.


Ni ser.. lite äter jag ju ;)


Koommer bilder senare i månaden när jag gjort håret och blivit mer vältränad.

(min klänning till syrrans bröllop ska sitta löst..mitt delmål).


Nu blir det äggmacka.

Ovido - Quiz & Flashcards