Me Myself and I

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av pinkpanther - 15 juli 2011 05:43

men två steg bakåt efteråt.


Jahopp. Hur länge höll det denna gång?

Det går bra ett tag, sen vinner känslan över det igen och poff, så är man tillbaka på ruta ett.

Då finns det inget man kan säga eller övertyga sig själv om.

Det mesta känns omöjligt just nu.


Kände till och med att det spelar inen roll om jag jobbar hela tiden, för jag kan endå inte slappna av hemma.

Suck.

Hemma borde väl vara bäst?

Jaaa, men tror i.af det.


Humöret svänger häftigt och jag hinner knappt med i dess fart.

Jag fruktar mitt eget beteende och önskar jag vore bättre än jag är.



tar i.af med 2 kokta ägg till jobbet. Försöker truga i mig en macka vid frukost och en vid lunch.

Ska ju in och träna efter jobbet, då måste man ju ha lite energi i.af?


Awwwww.. Dags att blåsa håååret.

Och platta dess söndria yta, längtar efter min nya hårförlängning.

Snart, åh vääldigt snart!

Ovido - Quiz & Flashcards